2005/02/14

Härlig dag!

Vaknade idag och det kändes ut som en helt vanlig måndag liksom. Men när jag cyklade till Dragvoll så kände jag i hela kroppen att idag, ja idag, var en sån där härlig dag! För vädret ute var fantastiskt - sol, några minusgrader och massa snö... Folk var ute och gick med barnvagnarna och hade mysigt!
Men nu har jag en aning panik angående semesteroppgaven för mediesosiologi. Har egentligen ingen aning vad jag ska göra, har köpt aftenposten, tror den är relevant i uppgiften...hmm..

Men först ska jag städa lite, och kanske fixa lite kaffe och hälsa på den familj som har flyttat in uppe hos oss? Den som lever får se. Sen ska jag ta bilder och lägga ut på sidan till T9.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.