2005/03/11

Känns som livet leker lite nu...

Jag och Erik festade tillsammans med Ingvill, Monica, Tonje och Christine igår/inatt. Inte hade vi mycket dricka, men kul blev det ju! Monica hade massa fiskar, en katt och en video från turen till Stadsbygda, så det kunde ju inte bli tråkigt där. Dessutom var Christine nykter och körde oss alkisar hem igen.

[För er som inte vet det: Ingvill, Monica och Christine går i samma klass som Erik, Håvard och Svein Erik på Brundalen]

Håvard ringde mig alldeles nyss och berättade att Svein Erik, Tom och han har fixat en big-jump uppi Moen nu! Fan vad bra! Så i helgen ska vi jäklars i röven dit och hoppa ihjäl oss tror jag...

Igen verkar ljuset skimta fram mellan alla skogens träd; livet börjar leka igen. Snart är det påsk, och då blir det massa arbete för min del - men några fester ska jag definitivt vara med på! Jag längtar till varma dagar i backen, färg på huden och massa liv på Stugudal.

Kommer påsken '05 vara en av dom minnevärdiga påskarna tro?
Den som lever får se...

Sänder en godnatt-hälsning till er alla goda, snälla och omtänksamma människor där ute. Vi hörs...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.