2006/03/05

Avhängig av CS:S


Jag måste erkänna. Ja - jag är avhängig av Counter Strike: Source.

Jag vet inte hur många timmar jag använt på att spela detta skjutspelet efter jag köpte det i höstas. Det är iallafall mer tid än det jag använt för att läsa böcker, för att säga det så.

Kicket som spelet ger är otroligt. Man blir helt med i handlingen av att vara terrorister eller anti-terrorister i den digitala världen. Och jag har alltid älskat dom här förstapersons-shoot-'em-up-spelen där man ska jalla på bara. Men man måste ockaså vara smart och listig.

Jävla kul är det. Underhållning för mig iallafall. Men frågan är; hur nyttigt?

Nu är klockan fem på natten, och jag har spelat i några timmar. Men ska nog lägga mig nu. Bör nog göra det.

Kanske jag ska spela mer i morgon?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.