2006/06/13

Wuhu!

Min nya kamera är på posten här på Stjørdal, och imorgon ska jag hämta ut den, som kommer tillsammans med en liten väska och ett minnekort på 1Gb! :)

Kameran är en Nikon D50 som jag beställt från mpx.no. Och då ska jag minsann ta massa massa bilder och lägga ut en del också minsann!

Jag har nyss fått framkallat fyra engångskamror från sista Roskildetrippen, varav bara tre av dom var mina visst(!). Men bilderna är på meine laptop, så när jag orkar ska jag lägga ut dom, bara längta på, för det är några kodak moments alltså!


>> Ola, jag och Erik har det lustigt på Roskilde...

Och till slut: Nu har jag jobbat en vecka i lokaltidningen Selbyggen (nätsidan blir inte uppdaterad så ofta, men jag ska ha ansvaret där i juli, så då kan det kanske bli riktigt rock'n roll). Och har jag redan hunnit skriva några saker i tidningen - riktigt jättekul. Det är bara att staya tuned, så kommer det nog dyka upp en del med min byline på...

Hörs.

2 kommentarer:

  1. linnea synes ola var kjekk! :)
    jeg synes du er kjekk...ikke den siden av deg da..helst andre veien!

    SvarSlett

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.