2006/07/23

Fuck Syden

Alla jag snackar med ska till Syden. Syden med stor S. Till Kroatien, till Turkiet, till Bulgarien. Andra har varit till Thailand, Italien och Danmark. Alla ska på semester, till andra ställen med sol och stränder. Eller häftiga ställen och uppleva massa kul.

Jag säger fuck Syden. Har varit till Storvika här på Stjørdal några gånger och slickat sol. Det är kul det minsann! Hah.

Usch, jag är så avundsjuk. Så avundsjuk.


Jorem skådar utöver havet. Och livet själv.


Storvika by day.


En vilken som helst dag på Stjørdal.


Härligt att bara chilla och höra musik.

7 kommentarer:

  1. Dæven steike, altså. Her sitt vi å frys oss ihjæl oppi nord. Kor e rettferdigheten i verden!? Men fuck Syden likevæll. Dra heller til New York :P

    SvarSlett
  2. Hehe. Huff, vet det, ska inte klaga alls egentligen jag då. Men är så avundsjuk iallafall. Vill sticka och røla på långt borta jag också. :P

    SvarSlett
  3. Alle kan ikkje leve i Norges syden (Stavanger). Her er det så varmt at fryseboksen er ens beste ven. Skal bli godt å kjøle seg ned i Bodø.

    SvarSlett
  4. Hoho. Din lustigpelle. Stvanger är ju som känt jalla. Det vet ju alla. Till och med Nykänen. :P

    SvarSlett
  5. Up yours, Jakob! :P

    SvarSlett
  6. idag var det så varmt at det nesten blei for mykje, men det blei aldri for mykje så det var perfekt heile dagen

    SvarSlett
  7. :P Du din jalla Jakob.

    SvarSlett

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.