2006/08/30

Stress och happy days

Som nån säkert redan har fått med er så klarade jag i värsta jalla-Nareas-stil att rota bort en Maycom den senaste veckan. Men otroligt nog så kom den tillbaka på ett sätt igen. Nåt som jag är oerhört superduperglad för.

Mycket har hänt den sista tiden sen man kommit hit till Bodø. Har tyckt att det har varit ett helvetes jävla stress alltihop för att vara straight ut ärlig. Har haft massa att balla på med när det gäller Studentkanalen, Bodøstudenten, skolarbete och inte minst min mammas 40-årsdag som har varit i helgen i de indre skogsdjupen i Sverige. Som by the way var jättebra, sett under ett. Grattis morsan, diggar dig så!

Och tusen tack Ida för att du blev med.

Så, ska ju egentligen inte klaga alls. Har ju fått träffat Ida igen. Har fått träffa alla klasskompisar igen. Har fått fiskat vid Kjerringøy. Har fått festat en del och äntligen fått stipendet och den sista lönen från Selbyggen. Har fått uppleva en massa dom senaste veckorna här i norr.

Nu börjar allt komma i balans igen, även om det blir en hektisk helg. Studentkanalen ska fixa grejs från Parkenfestivalen här i Bodø. Och jag ska ha färdigt en radioreportage tills kl 12.00 på fredag.

Jag har nu flyttat in i Hammarlia, och det är ju jättefint här. Diggdiggdigg.

Är egentligen bara en glad lax jag. En lite småstressad, men ack så glad och tacksam fisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.