2008/01/17

Fusion

nareas.com har fusionerat med nareas:snack.

Kvar är alltså det här som du nu läser. Bloggen är så mycket mer praktisk och lättare att uppdatera, från överallt i världen, oavsett vilken maskin man sitter på liksom. Därför.

Du har säkert märkt att jag smygit hit fullt av bildgalleri-länkar och sånt på högermenyn. Så nu är allt som var på nareas.com avaliable här istället. Men det ligger fortfarande på min gamla server och webhotell, så länkar dit funkar som vanligt. Är bara nareas.com/index.html-sidan som redirectas hit automatiskt när du surfar.

Jaja, nog om det. Hoppas du fortfarande vill droppa inom. Och för att vara helt ärlig så tror jag det kommer komma mycket hyppigare uppdateringar, eftersom jag slipper balla på med två olika sidor. Till glädje för mig.

Och förhoppningsvis för dig med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.