2005/02/28

Söndag blues

Livet är bara så knasigt ibland. Iallafall så känns det så vissa stunder. Just nu blir allt bara så himla fel hur man än ordnar, eller bara på ett förvridit sätt annorlunda än vad man tänkt. Kanske ska man bara skita i det ibland; bara låta saker gå som det går. För kan man egentligen ha kontroll över absolut allt man är involverad i? Jag ger iallafall upp nu. Man hoppas på det bästa, för det jag gör blir ju inte bra.

Men såklart Nareas! Innerst inne vet jag med min förnuft att jag måste bli besviken och uppgiven av saker som inte blir som man kanske tänkt eller vill. Så är livet, inte sant? Jo, såklart.

Det var så himla gott att bara få spela fotboll när vi hade träning förut ikväll; få slippa tänka på allt annat, bara spela och springa. Tror jag kanske bör ta några flera joggingturer på kvällarna, då kanske man får till att sova igen.

Jaja, ännu en vecka har gått av livet. En vecka med massa kul och några nya äventyr, inkluderat vinterns hittills härligaste dag på Hyllingen.

Godnatt på er alla nu. Ni är härliga människor.

2 kommentarer:

  1. sånn føle allj d... drit i d... lev live! itj ha så mytti samvittighet... leave it! du ha masse kompisa å en helvetes rå riskoker... :)hehe... når e neste fest i trøaveien da killen? gler mæ! :)

    SvarSlett
  2. :) tack för det ja! jag kommer faktiskt inte kunna gå upp i examen i mediesosiologi i vår,får inte till att leverera semesteroppgave 1. så bra gick ju det! men faktiskt vart jag gladare ikväll än vad jag varit på en stund så...har kommit på en bra plan för nästa höst. angående fest här så är det lite osäkert. vi är för ögonblicket inte allt för rika på varken brännvin eller pengar..hehe. men bara kom, så ordnar vi fest! anytime...

    SvarSlett

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.