2005/08/17

Jäkligt bra.

Kom till Bodø för två dagar sen, med han Arve. Han skulle upp hit och köra nedöver igen pga jobbet. Turen gick fanimej skitfort, och himla trevligt var det. Har ju aldrigt åkt den vägen förut då.

Men kom då fram, och jag ska bo på ett vandrarhem tills på lördag. Först då ska jag flytta in i ett hus med två stycken siviløkonomistudenter (som jag inte träffat än). Går himla fint att bo där jag bor nu, mycket turister man kan snacka skit med.

Igår var jag på öppningen på skolåret, och gissa om man blev positivt överraskad!!! Skolan är fan svinfräsch och ny, och journalistlinjen verkar vara skitkul. Massa praktisk jobbing och inte så mycket teori sa våra faddrar. Glädjer mig som en unge att få pröva alla grejsimojsen som finns i radio och tv-rummen. Har en görbra feeling om dom här åren framöver...

Igår kväll var vi ute med våra faddrar, som för övrigt är 2. klassingar, på ett kafè i centrum. Och då blev det väl en del öl såklart... :) Jävligt trevligt gäng.

Ikväll ska det visst vara fest/koncert på samfunnet här med Wig Wam - nåt som kanske inte lockar så förfärligt? Men ska då dit, eftersom det helt säkert blir liv och man får träffa allihopa.

Fan, är så glad för att det blev Bodø. Men får nå se nu då, ett eller annat går väl skit snart - det är ju så det brukar vara...

Men tills dess ska jag bara vara.

Med vänliga nordnorska hælsninga,
Nareas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.