2005/08/28

Nordlandspils...

...Har det blivit en del av nu ja. En vecka har gått här, och jag trivs då som laxen på sushitallriken. Alltså bra, sett från en asiats synsvinkel. Hehe.

Klassen jag går med verkar bestå av himla roliga, kreativa och smarta typer. Allt från rockare till hästtjejer. Vi har festat en del tillsammans med våra faddrar nu, och den klassen verkar ju också vara ett gäng med trevliga folk. Så egentligen så ska man väl bara vara glad då? Visst, det är jag. För som sagt, så är fasciliteterna great, och lärarna kunnskapsrika.

Och jepp, det är väl snygga tjejer i Bodø, även om man inte har träffat så mycket folk utanför journalistiksekten ännu då. Men hallå, det har bara gått en vecka. Men vi har hunnit fixa grupper, och arbetar en massa med grupparbete. Och till i morgon ska jag ha intervjuat en eller annan granne och pröva skriva en bra historia om det man får ut av intervjuet. Blir spännande! Vet inte helt vart jag ska ringa på ännu då... :P

Förut idag så beställde jag en laptop från whitebox.no och jag längtar så efter att få komma igång med min hemsida igen. Det bara kliar i mina fingrar! Dessutom så ska jag fanimej spela massa counterstrike och sånt grejs. Skjuta, skjuta, skjuta... Men hemsidan ska bli bra alltså! Bara vänta tills jag får till att lasta upp alla bilder från i sommar. Massa bilder från Væktarn och Roskilde! Wuhey! Och så klart bilder från här uppe i Bodø. You wont be waiting in vain...

Men nu får det räcka för den här gången! Tschüs. (Fan, var det så det stavades?)

Ja. Ska förresten in på operation på St. Olavs om en månad. Blir bra det. Äntligen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.