2005/10/19

På nät igen

Hallå på er allihopa.

Nu har jag äntligen fått min laptop, jäkligt bra alltså. Den är med mig överallt nu. Jag har dessutom uppdaterat min sida. Nu är nya bilder och saker uppe och går, själv om det fortfarande fattas en massa. Ska jobba på det framöver.

Det har varit så himla stressigt på skolan nu, mycket att göra och väldigt sena kvällar. Men, ack så kul! Vi fixar tidningar och står på ända till morgonen. Förra natten var jag inte ens hemma, kom hem och sov idag mitt på dagen. *trött*

Jaja. Men så är det. Det blir sent i natt också som ni ser. "Men lika glad för det är jag..."

Det enda som är lite synd, är att jag inte har fått till att sticka hem till Tydal en tur ännu. Men den dagen kommer väl.

Godnatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.