2005/12/07

Ikväll: Bio med mer

Jepp. Men vilken film? Ja, jesus ta, vilken film?


Det står mellan Harry Potter og ildbegeret eller Tim Burton's Corpse Bride. Svårt att bestämma, men en av dom blir det. Så bärs det iväg på cafè efteråt, kanske en kaffe eller två + en liten matbit. I allt en chill kväll med en chill tjej. Blir bra.

__________________

Sitter på skolan och ska enligt planerna arbeta med examensuppgiften nu. Väntar bara på min partner in crime Jan Arne ska komma tillbaka från ett ärende på stan (funky business?). Hoho. Nejdå, men ska väl fortsätta med våran presentation som nu ska innehålla massa bra. Hm?

Egentligen har jag bara lust att sova nu. Eller kanske ligga på en varm strand med brills på och med en diggbar drink i högerhanden. Eller sitta på en brun pub i Praha med en svinbillig pilsner på bordet framför mig.

Men det blir bra med ett bord fylld med härlig julmat. Bara några dagar till nu. Måste klara att vänta...

Snacka om att jag ska äta, dricka och bara njuta när jag sitter i vår stuga på Stugudal i jul. MMmm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.