2006/11/27

Julbordings med min vän Jäger

Jess. Då var årets julbord för journalistklasserna här i Bodø förbi. Och jag har druckit min årskvot av Jäger. Tack till alla som stöttade mig i mitt arbete med detta under kvällen. Och speciellt tack till er som stöttade mig efteråt, då jag själv hade problem med att göra annat än att jalla på. Och allra sist, tack till Gunnar. Annars hoppas jag bara att jag var mer till glädje än till besvär under festivosen. :P

Men tack till alla mina medstudenter på SFJ. Tack för en fantastisk tid, mycket humor och helt vilda fester - som självklart har fått mig att växa som människa. Och samtidigt förkortat min levers livstid. Hehe.


Minnie Mathilde.


Jan Arne och Marianne ser då ut att vara i rätt julbord-modus.


Mycket folk. Bra stämning. Enormt med underhållning.


Sverre och Ida-Mari tar ting till etteretning.

Se förövrigt klippet som Marthe har lagt ut från festen. Klassiker.


2 kommentarer:

  1. Sverre har stor tunge.

    SvarSlett
  2. Hm är det nåt du visste innan du såg bilden? Åsså passa du på att få påpeka det nu, så alla tror att det är pga bilden - men egentligen så är det en annan grund. Som jag inte törs nämna här på min blogg.

    SvarSlett

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.