2006/12/18

280584



Frånsnackarbor: thailand // svenska // norge
Lärtochlär: allmennfag // medievitenskap // journalistik
Hållerpåmed: fotboll // bräda // slalom // radio // resor // längtar

Jag har under mitt ännu relativt korta liv bland annat hunnit med att bädda sängar i en del olika hotell, serverat pizza och drinkar, skrivit för en lokaltidning, spelat massa fotboll, spelat musik bakom tangenter och trummor, åkt en del ner snöklädda fjällsidor, suttit i ett kommunestyre, rest allt för lite runt i världen - och nu håller jag på med att snacka på radio och blogga på nätet. Men det kommer väl hända mer. Om man nu inte dör imorgon såklart. Sånt sker ju det med.


1 kommentar:

  1. hej du! här kommer en påminnelse om en svunnen tid - den tidiga barndomen - då du och jag var så pyttesmå som man är när man är runt 5 år. min mamma och svea (olofsdotter) känner varandra och en dag, då när det begav sig, åkte vi till tännäs (eller vad det heter) och där träffades du och jag, lisa. jag tror inte du kommer ihåg mig, jag kommer knappt ihåg dig, men efter att ha suttit å lyssnat på sveas och morsans pratpratprat nu en hel kväll har några små minnesglimtar uppenbarat sig. hur som helst så tänkte jag bara säga att jag har läst dina reportage från thailand och att dom var kanon! bra jobbat. har även kikat runt lite på din sida (introducerad av svea, även den)och tänkte bara säga just det; keep up the good work ! Tjo/lisa

    SvarSlett

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.