2007/01/04

Slut paa semestern

Sitter paa ett natkafe har i Cebu paa Filippinerna nu. Ida ar paa flyget paa vag till Hong Kong, sen ska hon ocksaa vidare till Beijing dar vi kommer att ta det samma flyget hem igen paa fredag kl. 15-naanting. Jag sjalv har bara nagra timmar att doda, innan jag flyger till Manila och darefter Beijing. Det var nog i senaste laget att uppsatera bloggen? Hehe.

Natet paa Alona beach (dar vi har varit) ar namligen valdigt trogt, och jag har flera ganger provat att skriva i bloggen, men det gick bara inte att logga sig pa!

Jaja, efter mycket om och men saa kom Ida fram med flyg till Cebu den 21. december om jag inte tar helt fel. Vi tog det lungt en dag innan vi nasta dag for vidare med baat til en annan o, namligen Bohol. Dar traffade vi Idas familj och blev dar en natt (i staden Tagbilaran paa Bohol). Den 23. saa aakte vi till resans maal, Alona beach (som bara liggen 20 minuter fraan Tagbilaran). Och dar har vi varit fram till igaar da vi tog baaten hit till Cebu igen.

Vi har alltsa firat jul och nyaar med Idas familj och det har varit saa spannande och kul. Och all maten! Mmmm. Vi har varit och snorklat, simmat och solat oss. Aven om det har varit lite for mycket regn for vaaran del, hade nog onskat oss mer sol, men...

Trist att sticka hem igen. Men saa ar val livet. Naat tar slut, medans naat annat borjar. Ska till Trondheim i praksis, och det ska nog bli kul! Men forst en laaaaaang resa hem...

Bilderna kommer paa nat nar jag kommit hem. Har tagit over 400 bilder, saa naagra godbitar ska val kunna publiceras paa natet antar jag!

3 kommentarer:

  1. Så bra ferie d høres ut som du har hatt... sees snart i Trondheim :)

    SvarSlett
  2. Hei Nareas! Håper du har hatt en fin jul, og alle gode ønsker til deg for det nye året :)
    Jeg har tagget deg! Stikk innom huldrabloggen min for å finne ut hva det betyr ;)
    -May-

    SvarSlett
  3. hurra för dej som fyller idag, dej vil vi gratulere
    kram
    mormor och Denysius

    SvarSlett

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.