2005/05/25

Börjar kännas att vi ska flytta ut nu

Erik har städat ut mycket av sitt rum redan. Efter helgen ska väl jag göra det samma, och sen sticka till Stugudal på jobb. Håvard har sagt att han sticker snart också, och Vebjørn ska väl flytta ut i början av juni.

Som sagt, det börjar kännas att vi ska ut. Och så klart blir man lite trist. Det känns vemodigt att gå vidare från det här stället. Det har ju hänt så otroligt mycket här. Så mycket folk som vi har träffat. Så mycket roligt som vi haft!

Men en dag måtte ju allt ta slut. Och den dagen närmar sig verkligen...

Jag som har väntat på att sommaren och så småningom hösten ska komma, men nu så är det hela inget som jag går och glädjer mig till nåt mer. Visserligen ska det bli kul att göra lite andra saker. Träffa nya människor. Men om man verkligen har träffat nån man gillar då? Argh...

Men hallå. Det är väl inget att klaga över, är det? Jag har det ju egentligen bra. Det är iallafall det jag intalar mig själv hela tiden. Vad har jag för rätt att klaga? Men så gör jag det iallafall. Kanske hjälper det att sova lite på saken?

Det känns bara som en liten klump i magen som inte helt vill bort. Men om man inte tänker på hur det blir, och bara lever i nuet så känns den inte så mycket. Så kanske är det lösningen? Bara försöka vara överväldande positiv och tänka på det som faktiskt är himla bra, och bara undvika att grubla över saker som ligger fram i tid, och som man ändå inte får till att göra nåt med just nu. Ja, kanske det?

Iallafall, godnatt på er allihopa! Kämpa vidare för varandra!

Nareas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.