2005/06/11

Væktarn; mitt nya hem i sommar

Hej igen! Nu är det så att jag och dom andra på T9 har flyttat ut. Det är bara kvar några rester som man måste hämta.

Just nu sitter jag på Væktarstua och ska börja arbeta en lång kväll, kl 17 till 03.

Det har hänt en massa den här veckan egentligen. Har varit i Trondheim och druckit öl och träffat murmeldyret Ingvill [wuhu!], och halvalkisen Pål. Hehe... Igår spelade vi match mot Brekken och vann 2-1, sen vart det några timmar arbete igen, och till slut lite festligheter nere i Ås.

Ska som sagt arbeta här i hela sommar, med ledigt under Roskilde och fotbollshelgen. Så sommarfestivalen i Selbu blir det inget av för min del nej. Skit det då, men så är det. Hoppas bara att det blir skitkallt och jävligt för alla dom som sticker dit. Hehe. Nejdå.

Längtar så till Roskilde. Och så sitter jag och tänker på att köpa en ny mobil; kanske Sony Ericsson k750i - kven kveit? Pluss en laptop och videokamera. Och körkort. Hm...

Fick igår också höra av Pål att det troligtvis blir en sydentur på sluten av sommarn med Dahlseng-familjen och andra, däriblant troligtvis Håvard. Och det måste ju bara bli bra, och gissa om man ska filma dom dagarna då!

Men för den här gången, hejsvejs.

Nareas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.