2005/07/04

Nu är Roskilde 2005 förbi...

Nu har jag och Ola kommit tillbaka till Norge igen. Men så klart var nåt tvunget att gå snett: Våran bagage blev bortrotad av Widerøe. Typiskt.

Men hur som helst, Roskilde i år var himla bra och himla varmt! Knallväder - nästan för varmt - och massa bra musik! Vi hade det jättekul, även om hela campen mer eller mindre har lidit av förkyldning/allergi/solbränna/feber/dehydrering pga mycket alkohol etc... :)

Jag för min del har hört och sett en massa bra konserter, och med handen på hjärtat måste jag säga att Röyksopp på lördag kväll på Metropol-scenen var DEN bästa Roskilde konsertupplevelse jag haft. Det var härlig ljud, ljus och massa svettiga kroppar som hoppade upp och ner till musiken. Det kändes.

Men nu är jag på Stjørdal igen, och jag är bara helt utkörd. Resten av Roskildehistorierna från i år får jag ta en annan gång... Så godnatt allihopa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv in några ord vetja. Om du nu undrar över nåt, är oenig eller kanske bara inte har nåt bättre för dig.